Přeskočit na hlavní obsah

Nestěžujte si nikdy na žádný rok, protože i ten nejméně vydařený přinese vždy pěkné okamžiky - 1. část

Ačkoli je těchto článků teď hrozně moc, nemůžu si jej odpustit. Asi proto, že i já bych si ráda dala všechny významné události roku 2014 na pomyslný papír.. Aneb "Co mi přinesl rok 2014". Asi to bude trochu netradiční pro mé články, ve kterých se ráda vykecávám, ale tentokrát to udělám odrážkově - i tak se bojím, že toho bude dost, protože ani v tomhle roce (teď už vlastně loni) jsem se moc nenudila.. 


LEDEN
  • Nový rok začal tím, že jsem se rozešla s klukem, kterého jsem měla moc ráda - ale neklapalo by nám to spolu.. byl ještě příliš malým dítětem..
  • jeden večer způsobil nekonečné peklo - půl roku po rozchodu mi napsal Životní láska; v době, kdy jsem na něj naprosto bravurně zapomněla a nikdy nepočítala s tím, že by se na tom mělo něco změnit.. Zjistila jsem tak, jak se v průběhu celého půlroku měl a že měl přítelkyni, kterou přede mnou všichni mí přátele naprosto geniálně tutlali, že jsem o ní neměla ani zdání, ačkoli jí dal dokonce to, co jsem chtěla šest let vztahu já - společné bydlení a psa.. Za což jim ještě jednou (a po několikáté) hrozně děkuji.
  • viděla jsem se také po půl roce odloužení s mou Plzeňačkou a byla jsem štěstím bez sebe - tuhle slečnu jsem poznala na praxi v srpnu 2013 a během třech týdnů mi navždy přirostla k srdci!! Musím bohužel konstatovat, že od té doby jsme se neviděly, protože nám to vůbec nevycházelo - už je to rok!


ÚNOR
  • čekalo mě nejtěžší období, které jsem do té doby na vysoké zažila - zkouška, která je u nás sítem... měla jsem namále, ale díky mým skvělým spolužačkám jsem ji zvládla a mohla pokračovat ve studiu historie a archeologie (ano, konečně jsem se odhodlala zmínit svůj obor!)
  • nevím, zda to byl nějaký error kvůli stresu, ale dva večery před touhle zkouškou jsem udělala jednu velkou chybu (??) a pozvala k sobě domů Životní lásku.. a on dojel - shledání po půl roce od našeho docela dost škaredého rozchodu.. A nic se nezměnilo, zase nás to táhlo k sobě a na tu noc taky velice silně přitáhlo.
  • jedna z nejlepších událostí roku 2014 byla ta, že se k nám přistěhoval Roztomilý a Navrhovač - teď je nás na bytě 6 a jsme nejlepší parta!


BŘEZEN
  • pravidelné stýkání s Životní láskou ukončil jediný rozhovor - já brečela, on brečel, ale takhle to dál nešlo.. ačkoli jsme si to nechtěli přiznat a proto jsme se za pár týdnů začali vídat znova - proto, abych to na konci tohoto měsíce utla podruhé, jelikož jsem věděla, že na to, aby mě opět opustil kvůli jiné, už fakt nemám..
  • hned večer po tom - a poslední večer tohoto měsíce, mě Dohazovačka seznámila s Egoistou - naprosto neotřelou a neznámou frází "Už znáš Rose?" .. tak to byla druhá největší chyba tohoto roku.

DUBEN
  • první oficiální rande s Egoistou..
  • můj druhý archeologický výzkum, který mi ukázal nové stránky archeologie

KVĚTEN
  • Životní láska se mnou opět chce obnovit facebookové konverzace a já mu to pomaličku povoluji..
  • zvládnutí zápočtového týdne na jedničku
  • ukončení semestru Garden party, na které mi už díky příšernému počasí mělo dojít, že je něco špatně.. ale jak to bývá, alkohol a naivita dělá své a já si pozvala Egoistu domů, ačkoli jsme byli jen na jednom rande.. ale když on říkal tak krásné věci.. bla bla bla.. A tak dostal, co chtěl a já si myslela, jak nemám přítele - tehdy jsem ještě žila s tím, že po tomhle VŠEM už je přece jasné, že spolu chodíme.. Naivní holčičko!
  • poprvé jsem opravdu ranila Životní lásku, když jsem mu řekla o Egoistovi.. ale on to nevzdal, začal byt naopak mnohem víc snaživý.. nechtěl se vzdát možnosti pravidelného přísunu sexu bez závazků? Škoda, že já to nikdy na dvě strany hrát neumím.. hm..
  • odevzdání anotace na bakalářskou práci - a tím to tak trochu vypuklo! Začátek uzavření mého bakalářského studia
  • první historická praxe, která mi přinesla úžasné zážitky a spoustu nových poznatků
  • a očividně důležité události ukončují měsíce - mé opětovné podlehnutí Životní lásce (po kolikáté že už jsem to vstoupila do té řeky?? Radši nepočítat, bo jsme teprve v půlce roku)!


ČERVEN
  • jedna z mých nejlepších kamarádek měla státnice - a ačkoli jsme ji všemožně podporovali a je to jeden z nejchytřejších lidí co znám, neudělala je.. což nás všechny trochu vyděsilo.. "Když ne ona, tak kdo?"
  • do ČR přijela má nejoblíbenější americká skupina Skillet - a já jsem je mohla vidět - a velkou zásluhu na tom měl Životní láska.. a musím říct, že tenhle den byl jedním z těch, které se mi uplně nejvíc vryly do paměti z roku 2014.. Životní lásku jsem si vyzvedla doma, poté jsme jeli pro jeho mamču, se kterou jsem měla moc dobrý vztah a byla jsem šťastná, že je můžu vidět oba dohromady a jeli jsme k nim domů, kde bydlel, ještě než jsme se rozešli.. a tam jsem se potkala opět také s jeho sestrou a bylo to naprosto úžasné vše, jako dřív.. poté jsme několik hodin leželi na trávě a čekali na mé Skillety.. a bylo to tak úžasně klidné a mírumilovné.. A potom zážitek roku - samotný koncert!!! Už tehdy jsem věděla, že se mi to vše líbí až moc... ale nebyla jsem natolik chytrá, abych tomu přikládala větší význam..

... usoudila jsem, že vzhledem k délce bude lepší napsat článek na pokračování, druhou část čekejte co nejdříve to půjde...

Komentáře

  1. Moře lásky a vzdělání. To je poezie života půvabné vysokoškolačky. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi to tvé shrnutí líbí... ačkoliv bych preferovala méně zmínek o Životní lásce, protože jsi skvělá holka a nezasloužíš si, aby ti někdo ubližoval... ale asi každá z nás je někdy masochistkou....
    Těším se na pokračování! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik lásek. Skoro jako písku na poušti. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kolikrát nám musí někdo ublížit, než to vzdáme a pochopíme, že to nemá cenu :-(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

#Recenze: lak na vlasy Cien professional

Nutno předem poznamenat, že laky na vlasy příliš nepoužívám. Většinou je mám od toho, aby si " přilepila " odstávající části baby vlásků k hlavě nebo zamezila jejich nenápadnému vytrčení se z účesu. Pro tento účel je dostačující jakýkoli lak na vlasy. Jednou za čas ale udělám náročnější zátěžovou zkoušku - navlním vlasy a požaduji, aby mi navlněné vydržely celý den, aniž bych na ně musela vystříkat celý flakon laku na vlasy. Nechci si z vlasů dělat nepohyblivou paruku - potřebuji, aby se vlasy hýbaly, dýchaly, ale zároveň na nich vydržely hezké andělské lokny. Cien professional lak na vlasy s keratinem - pro větší objem. Mnou recenzovaný lak na vlasy má vol. 3 . Já většinou používám 4 nebo 5, takže tohle pro mě byl docela nízký kalibr - a musím poznamenat, že se asi zase vrátím k vyšším číslům, protože trojka mi vlny rozhodně neudržela ani pár hodin. To jen tak mimo, pro lidi, kteří mají stejné požadavky jako já. Co ale tento lak opravdu slibuje? Ud

Když miluješ, tak celým srdcem

Myslím, že je na čase napsat další oslavný článek.. M oje mamka minulý týden oslavila čtyřicetiny - ano, jí je čerstvých 40, mně čerstvých 22 - měla mě, když byla ještě veeeelmi mladá. Vlastně, kdybych se pomamila, měla bych v tuhle chvíli už skoro pětileté dítě (prooooč jsem se nepomamila?) V iděli jste seriál Gilmorova děvčata ? Já ho teď sjíždím pravidelně od začátku do konce a musím konstatovat jednu věc - jsem jedna z mála lidí, kteří nemusí závidět úžasný vztah Lorelai a Rory - protože já si celý život tenhle vztah prožívám. K dyž bylo mamce tolik, kolik je teď mně, musela opustit mého otce - po velmi těžkých chvílích, které jsme si s ním prožily - on život s alkoholikem není peříčko. Ve 22 letech zůstala sama se čtyřletým dítětem - a přesto mi nikdy nic nechybělo a byla jsem šťastné děcko, jako všechny ostatní, které měly rodinu úplnou. Samozřejmě hrozně moc vděčíme také babičkám a dědečkům, kteří pomáhali, jak jen se dalo. Stejně ale nepřestanu nikdy obdivovat mamku za

Sex bez lásky je jako drink, který nijak nechutná, ale uhasí žízeň

V e 14letech jsem potkala svou pravou lásku.. Teda, tehdy jsem si to aspoň myslela. Má pravá láska trvala 6let a poté skončila tak, jak všechny pravé lásky dvou puberťáků končí. Každopádně to byl logicky první kluk, se kterým jsem se vyspala. No a šest let jsem žila v domění, že to taky bude jediný.. Loni v srpnu jsem dostala na výběr- buď vyzkoušet i něco jiného a nebo být až do smrti v celibátu (to jsem samozřejmě nemohla tušit, že se s Jediným vyspím za půl roku zase) . No tak, nejsem magor a vybrala jsem si samozřejmě možnost A . Spíš bych řekla, že se mi splašily hormony a já jsem chtěla dohnat to, co jsem nestihla v pubertě. Přišly jednorázovky. Všechny byly se vším všudy - tedy párty, alkohol, opilost, žádný kondom, stresy z těhotenství ... No, chtěla jsem si to užít do poslední kapky. Loni na Silvestra to dospělo ke svému vrcholu a já se vyspala s člověkem, kterého jsem vůbec neznala (a ještě jsem ho, chudáka, ani nenechala udělat se - taková jsem byla mrcha myslící jen na