Přeskočit na hlavní obsah

Sex bez lásky je jako drink, který nijak nechutná, ale uhasí žízeň

Ve 14letech jsem potkala svou pravou lásku.. Teda, tehdy jsem si to aspoň myslela. Má pravá láska trvala 6let a poté skončila tak, jak všechny pravé lásky dvou puberťáků končí. Každopádně to byl logicky první kluk, se kterým jsem se vyspala. No a šest let jsem žila v domění, že to taky bude jediný.. Loni v srpnu jsem dostala na výběr- buď vyzkoušet i něco jiného a nebo být až do smrti v celibátu (to jsem samozřejmě nemohla tušit, že se s Jediným vyspím za půl roku zase). No tak, nejsem magor a vybrala jsem si samozřejmě možnost A. Spíš bych řekla, že se mi splašily hormony a já jsem chtěla dohnat to, co jsem nestihla v pubertě. Přišly jednorázovky. Všechny byly se vším všudy - tedy párty, alkohol, opilost, žádný kondom, stresy z těhotenství... No, chtěla jsem si to užít do poslední kapky. Loni na Silvestra to dospělo ke svému vrcholu a já se vyspala s člověkem, kterého jsem vůbec neznala (a ještě jsem ho, chudáka, ani nenechala udělat se - taková jsem byla mrcha myslící jen na své blaho).
Zlom nastal v okamžiku, kdy jsem narazila na Casanovu. A měla ho ráda a pak zjistila, že se mnou byl jen proto, aby dostal to jedno (a neobešlo se to bez dalších okolností). V tu dobu jsem si uvědimila, že začínám fakt blbnout a není to dobré pro nikoho. "Prosim tě, díky Vodnici vymře půlka naší katedry." - "Ale ona spala s Casanovou! A pak jsem s ním spala já! Takže umřu taky." - "No, to je pravděpodobné." A pak přišlo konečně zase období, kdy jsem spala s člověkem, kterého jsem milovala.
Proč konečně? Protože "sex bez lásky je jako drink, který nijak nechutná, ale uhasí žízeň". Jak se říká "sex bez lásky je fajn, ale žena miluje srdcem" - jsem žena, je to jasne! Protože ačkoli všechny ty úlety kolem byly fajn a nemám si moc na co stěžovat, tak to všechno pro mě byla docela nuda. Nemyslím to tak, že bych se u toho nudila a neužila si to - neužila jsem si to naplno, se vším všudy. Nedalo mi to to, co by mělo a na co jsem byla zvyklá. A uvědomila jsem si to právě díky Jedinému.
Člověk může mít rád sex, jak chce (a že já ho mám velmi ráda!!!).. Stejně zažije ten pravý a dokonalý jen s někým, koho miluje. A díky tomuhle zjištění jsem se, při druhém rozloučením se s Jediným, už nezbláznila.. A vyčkávám na okamžik, kdy přijde zase to pravé.. Nečekám na Jediného, to už je passé. Ale to pravé s někým, koho budu mít minimálně velice ráda. Protože právě Jediný a Casanova dohromady mi dali velkou životní lekci - vyčkávat a mít rád. Jedině tak to bude něco víc, než pouhá nedokonalá fyzická rozkoš.

Komentáře

  1. No jo, takže teď budeš žít klášterně a časem si zas budeš užívat s novým Velmirádem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj pravý, který přijde, ani netuší jak vděčný bude moci být za tvoje zkušenosti. Taková holka, která ví, co obnáší dlouhodobý vztah i jednorázové "šukání", a tudíž má jasno v tom, co dělá, je nedoceněné bohatství.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu sex bez lásky je len fyzická rozkoš ktorá hned pominie, ale sex s láskou je niečo uplne iné. Som rada že si si to uvedomila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně napsané a máš pravdu ;) Asi každý z nás zažije něco, na co pak není pyšný.. Ale zas je to jen a jen naše věc :)) A ano, sex jsem si začala fakt užívat až s tím, koho jsem milovala :))

    OdpovědětVymazat
  5. Neli ty blazne. Ani nevis jak te chapu.Ale takovej risk. Hlavne ze uz jsis konecne uvedomila to riziko. a snad je vse OK:)
    Taky jsem mela obdobi po rozchodu s dlouholetym pritelem, v lednu tohoto roku, kdy jsme to ukoncili. A pak zacaly kalby, party, alkohol, mela jsem pocit ze po prvnim a jedinem klukovi toho musim spoustu dohnat. aAle po case sem si rikala, ze to neni ono. ze chci vztah, chci jednoho jedineho a chci se s nim citit v bezpeci. jak rikas, nejlepsi sex je z lasky. nic lepsuiho neni :)))
    moc ti preju nekoho uzasnyho kdo te bude milovat a na rukou nosit. zaslouzis si to.....jen doufam ze tahle teleci leta uz jsou za tebou. ale je jasny ze kazdy kdo skonci dlouholety vztah ktery je jeho prvni ma tuhle potrebu.Ale ted uz cekat na toho praveho. uvidis. on se najde. a sex s ex je horor. to mi ver. k tomu bych se radsi nevracela.

    OdpovědětVymazat
  6. Nedovedu si představit, že bych spala s někým koho neznám nebo jenom tak, tomu se snažím vyvarovat, ale není nad vášeň, jiskru a hlavně ten obrovský chtíč, když nevíš jestli on to cítí tak jako ty a to mi ve vztahu po čase vymizí. Líbí se mi jak jsi se otevřela a jsi upřímná. Tohle napsat muselo stát hodně odvahy :))

    http://bayachick.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tak v tomto článku ti dávam úplne za pravdu aj keď ja som spala zatiaľ len s jedným, ktorého som milovala a ešte aj milujem takže to nemôžem porovnávať a hovoriť že s láskou to je lepšie ako bez nej ale verím tomu že to tak je a hlavne pre nás ženy (aj keď mám niekedy pocit že niektorým dievčatám je to úplne jedno :D) .. každopádne som rada že si nakoniec dospela k takému záveru k akému si dospela a samozrejme ti prajem aby si toho ktorého budeš mať rada našla čím skôr :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nemůžu jinak, než souhlasit. :D V tomto mám (bohužel) bohaté zkušenosti. :D
    Akorát já to měla v opačném pořadí než ty. :D Od 15 párty, alkohol, sex s kamarády, i s neznámým klukem, strach z těhotenství, všechno. :D :D
    A je to přesně tak, jak jsi napsala... když někoho miluješ, je to prostě tisíckrát lepší! :)
    Asi to tak mělo být, měla jsi si tím vším projít a tohle si přesně uvědomit. :) Pak si alespoň jednou nebudeš říkat, že jsi něco "prošvihla, nezažila..."
    A já jsem ráda, že jsme k takovému závěru nakonec došly.
    Snad se brzy dočkáš toho Pravého a bude to všechno zase krásný, já ti to tak přeju!! :* :)

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji ti, at co nejdřív najdeš toho, kterého hledáš. Já zase sex bez lásky nezažila, jsem prostě divná, ale nechtěla jsem to s jinýma zkoušet když jsem byla sama. Randění bylo fajn, ale to stačilo :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mám za sebou několik dlouholetých vztahů a také období, kdy jsem byla sama a musela jsem si něco dokazovat. U některých ani nevím, jak se jmenovali. Nejsem na to pyšná, ale zase dobrá životní zkušenost. A dneska mám sice sex stále stejně ráda jako kdysi, ale už nechci jen tak s někým, to radši chvíli vůbec. Až přijde zase někdo, do koho se zakoukám, budu si to užívat. Do té doby dobrovolný celibát :-) Nicméně, dneska už bych nepodstupovala to riziko nechráněného sexu...

    OdpovědětVymazat
  11. Po rozchodu si člověk říká "tak a teď můžu všechno na světě"...jenže pak si uvědomí, že i když může mít všechno, co si umane (a kohokoliv si umane), stále mu to nejdůležitější chybí...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

#Recenze: lak na vlasy Cien professional

Nutno předem poznamenat, že laky na vlasy příliš nepoužívám. Většinou je mám od toho, aby si " přilepila " odstávající části baby vlásků k hlavě nebo zamezila jejich nenápadnému vytrčení se z účesu. Pro tento účel je dostačující jakýkoli lak na vlasy. Jednou za čas ale udělám náročnější zátěžovou zkoušku - navlním vlasy a požaduji, aby mi navlněné vydržely celý den, aniž bych na ně musela vystříkat celý flakon laku na vlasy. Nechci si z vlasů dělat nepohyblivou paruku - potřebuji, aby se vlasy hýbaly, dýchaly, ale zároveň na nich vydržely hezké andělské lokny. Cien professional lak na vlasy s keratinem - pro větší objem. Mnou recenzovaný lak na vlasy má vol. 3 . Já většinou používám 4 nebo 5, takže tohle pro mě byl docela nízký kalibr - a musím poznamenat, že se asi zase vrátím k vyšším číslům, protože trojka mi vlny rozhodně neudržela ani pár hodin. To jen tak mimo, pro lidi, kteří mají stejné požadavky jako já. Co ale tento lak opravdu slibuje? Ud

Když miluješ, tak celým srdcem

Myslím, že je na čase napsat další oslavný článek.. M oje mamka minulý týden oslavila čtyřicetiny - ano, jí je čerstvých 40, mně čerstvých 22 - měla mě, když byla ještě veeeelmi mladá. Vlastně, kdybych se pomamila, měla bych v tuhle chvíli už skoro pětileté dítě (prooooč jsem se nepomamila?) V iděli jste seriál Gilmorova děvčata ? Já ho teď sjíždím pravidelně od začátku do konce a musím konstatovat jednu věc - jsem jedna z mála lidí, kteří nemusí závidět úžasný vztah Lorelai a Rory - protože já si celý život tenhle vztah prožívám. K dyž bylo mamce tolik, kolik je teď mně, musela opustit mého otce - po velmi těžkých chvílích, které jsme si s ním prožily - on život s alkoholikem není peříčko. Ve 22 letech zůstala sama se čtyřletým dítětem - a přesto mi nikdy nic nechybělo a byla jsem šťastné děcko, jako všechny ostatní, které měly rodinu úplnou. Samozřejmě hrozně moc vděčíme také babičkám a dědečkům, kteří pomáhali, jak jen se dalo. Stejně ale nepřestanu nikdy obdivovat mamku za